Dr.Brand®, küçük, orta ya da büyük işletmelerin marka kimliklerini oluşturmak, marka değerlerini belirlemek ve en önemlisi marka süreçlerini organize etmek için çalışır. İşletmelerin sektörlerine ve hizmetlerine göre bakış açıları geliştiririz. Bu bakış açısı, her müşterimiz için farklı, özgün ve sürdürülebilirdir. Amacımız, fikir, hedef ve eylem planlarımızla müşterilerimizin vizyonlarına ve misyonlarına ulaşmalarını sağlamaktır.
Müşterilerimizin markalarını doğru şekilde yaratmalarını, marka konumlandırmalarını, marka kimliklerini ve marka imajlarını oluştururuz. Sektör ve rakip analizleri ile de markanın farklılığını ön plana çıkaracak unsurları belirleriz.
Her markanın farklılığını ön plana çıkaracak ayrıntıları olmak zorundadır. Bu ayrıntıları yansıtacak çizgilere, renklere ve konseptlere sahip olmasını sağlıyoruz. Özgün ve yaratıcı çalışmalarla sizlere hizmet veriyoruz.
İyi bir pazarlama süreci için markanın analizini yapmak ve markanın pozitif ya da negatif yanlarını tespit ve analiz etmek gerekmektedir. Bu analizler neticesinde hangi adımı atmanız ya da atmamanız gerekir bunu fark edersiniz. Markanızı analiz ediyoruz ve detaylı çalışmamız neticesinde, pazarlama stratejinizi belirliyoruz.
Markanızı yakından ilgilendiren bu hizmetimiz, müşterileriniz için 360 derecelik memnuniyet hedefi taşımaktadır. Markanızın, ulaştığınız her noktada aynı kaliteyi yansıtması ve aynı hissiyatı uyandırması önemlidir. Müşteri deneyimi konusunda, müşterilerinizin beklenti ve ihtiyaçlarını belirlemek ve buna uygun çalışmaları organize etmek konusunda size hizmet veriyoruz. İyi bir müşteri deneyimi, müşteri sadakatini oluşturmak size hem maliyet hem satış konularında büyük destek sağlayacaktır.
Müşteri geribildirimleri, markalar için bir hazinedir. Ancak doğru yorumlama ve doğru analiz bu hazineden yararlanmanızı sağlayacaktır. Dr.Brand®, markanıza ait geribildirimleri sizlerle birlikte analiz ederek yorumlamanızda yardımcı olacak ve sonuçlardan elde edilecek verilere göre de yeni planlamalarınızı hazırlayacaktır.